fredag 17. juli 2009

Harry camping


Jeg må alltid ta meg en tur innom Harry Camping når jeg er i Stavanger. Nå hadde den, siden sist jeg var der, blitt en ren barnebutikk. Før solgte
de secondhand klær og egenproduserte klær for både store og små. Pluss masse kule
retro inventar, plakater, tapeter, kopper og kar. Nå hadde alt sånt forsvunnet til fordel for massevis av små søte barnekjoler, bukser, smekker og kåper som de designer og syr selv bak i butikken, (i et drømmehjørne overfylt av de fineste, søteste kuleste, retro stoffer. åh som jeg skulle ønske det syhjørnet var mitt syhjørne.)Legg til bildeMan får et fantastisk fargekikk av å entre denne fine flotte butikken i Stavanger.
Den ligger forøvrig i Norges mest fargerike gate, ØvreLegg til bildeHolmegate.Legg til bildeLegg til bilde
foto: Aftenposten


Både gaten og butikken er verdt et besøk hvis dere skal til Stavanger.

7 kommentarer:

Bente sa...

Å ja, den gaten er så fin og de har masse lekkert på den butikken!!! I like! Må innom der snart igjen, takk for påminnelsen!

alvorada sa...

Så gøy at du har noen av Irene Su..øh..et-eller-annet-som-var-veldig-vanskelig-å-stave...'s bilder! Etterlyser herved bilder av bildene på bloggen :)
Den gaten i Stavanger har jeg også vært, og blitt forelsket i! Men det var før Harry Camping ble ren barnebutikk. Litt synd at de har sluttet med alt det andre de hadde der synes jeg da, men dere som er mødre er kanskje ikke enige ;)
God sommerhelg!

Sanne sa...

Jeg har hørt av bekjente, at de anbefaler meg å dra til fargegata, de sier man blir glad bare man tenker på den. :) skal absolutt dra dit en gang :) ser virkelig herlig ut

cecilie-design sa...

Den butikken ser fantastisk ut! Fin blog forresten, fant den da jeg fikk en melding fra en veninne på sommerferie i Stavanger - hun ba meg google Harry Camping. Må nok snart ta turen vestover;)

Bea sa...

TAkk for tipset!

Vi skal drar til Stavanger neste helg og kommer nok til å ta turen innom. :o)

Klem fra Bea

idyll sa...

Harry Camping er helt fantastisk.. Savner også litt det opprinnelige konseptet, men de søte små barneklærne veier opp:) Minner meg på, må stikke innom igjen snart!!

Fine Little Day sa...

Ser ut som ett toppen ställe det där Harry Camping!